Terug naar de grote stad

25 augustus 2011 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

We zijn weer in de stad! JIPPIEJAHEE, goed daar vertel ik zo over.

Eerst Yosemite, het laatste park en ook meteen het saaiste... Het hoogtepunt was een waterval (daar staat Yosemite om bekend) en die was heeel mooi hoor. Maar het was ZO verschrikkelijk druk!! Het was gewoon niet meer leuk zo druk was het.

De volgende dag zijn we naar San Fransisco gegaan. EINDELIJK WEER IN DE STAD!!! We zijn eerst naar een uitzichtpunt boven op een heuvel gereden, prachtig! Daarna hebben we afscheid moeten nemen van ons lieve autootje (hoe spel je dat?) snikkerdesnik :"(

Gisteravond hebben we heerlijk gegeten, we hebben geproost op Opa en Oma, BEDANKT! Eerst namen we oesters JAMMIE:D Arnoud vond ze alleen niet zo lekker:P

Vandaag hebben we lekker door de stad gelopen(lees geshopt) en Mama en ik hebben Allebei uGGs, of zoals papa ze noemt; sloffen :P

Zo gaan we maar eens eten, maar nu nog even relaxen op de hotelkamer...

X.

Anouk

1. Opa en 0ma:
    25 augustus 2011
    Lieve mensen.
    De laatste dagen. Genieten nog maar en misschien nog een extra koffer kopen voor al jullie inkopen?
    Moet ik nog boodschappen voor jullie halen? Plaats maar op "reactie".Liefs opa oma.
  2. Opa en 0ma:
    25 augustus 2011
    Lieve Anouk,
    Wat interessant dat je schrijft: Gelukkig weer terug in de grote stad! Je bent echt een stadsmens. Dat heb ik ook. Zal ik je eens wat vertellen? Als we vroeger met vacantie waren geweest, vaak met een caravan, dan moest de eerste dag na thuiskomst natuurlijk die caravan uitruimen en wegbrengen. Maar daarna wilde ik maar één ding: even gaan kijken of de stad - Amsterdam -natuurlijk er nog was. Even met de tram heen en weer naar de Dam.
    Nog maar een paar dagen en dan zijn jullie er weer. Daar zie ik naar uit.

Gr.,
    Oop
  3. Amarens:
    26 augustus 2011
    Ja, nog even en dan weer naar Amsterdam met volgeladen koffers... Vandaag ook weer een leuke dag gehad, maar verslag laat ik aan Anouk over. Dinsdag lekker gegeten op de Wharf (http://www.aliotos.com), heel lief bedacht en bedankt ouders! Boodschappen hoeft niet, ophalen wel graag en dan daarna gezellig koffie drinken en foto´s kijken bij ons thuis! Liefs, tot zondag, Amarens
  4. Saskia:
    26 augustus 2011
    Nou dat is wennen denk ik straks weer thuis in het 'saaie' Amsterdam! (Wie ben ik om dat te zeggen...;-) Geen beren, geen mooie natuur en zelfs geen waterval! Maar wel jullie eigen huis en dat is natuurlijk ook heel erg fijn.
    Voor ons zal het ook afkikken worden want het is heerlijk om al die spannende verhalen te lezen. We willen gauw langskomen de foto's te zien, en wij zijn vast de enige niet!
    Geniet nog lekker van de laatste dagen en alvast een goede reis, liefs van ons 3tjes
  5. Opa en 0ma:
    27 augustus 2011
    Het is nu bij jullie vrijdag.3 uur s'middags. Morgen vertrekken jullie.Fijn om jullie weer te zien,boordevol verhalen. Ik wacht op jullie op Schiphol.Bereid je maar voor op kou en regen.Dat is al dagenlang zo. Jeroen zit op Piomboni. Veel te heet in Umbrië Nu ga ik slapen.Liefs opa oma.
  6. Bas:
    27 augustus 2011
    Zo, wat een geweldige verhalen!

Ik dacht vandaag opeens: wanneer komen de Gielentjes weer terug naar het regenachtige Nederland? Dus meteen het Blog van Anouk gecheckt. En wat blijkt? Jullie komen inderdaad al bijna thuis. Ik zou proberen om het vliegtuig te missen, want hier is het echt Hollands zomer weer.
    Ben blij te lezen dat jullie heelhuids uit de nationale parken zijn gekomen, want dat is toch gevaarlijker dan je denkt en niet alleen door de beren.
    Maar goed dat lezen jullie in Nederland vast wel...

Nu nog even echt belangrijke zaken:
    Ajax heeft net gewonnen van Vitesse (4-1) en staat bovenaan, maar dat zal morgen wel anders zijn want dan heeft Twente gehakt gemaakt van VVV (waar Ajax vorige week met angst en beven een gelijk spel uit het vuur heeft kunnen slepen).
    Feyenoord staat knap derde!

Nog heel veel plezier de laatste dag(en) en tot snel.

Groet,
    Bas, Lorijn, Tijs, Abel en Julia