Paardrijden&Fastfood

17 augustus 2011 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Lieve Allemaal,

Vandaag hebben Papa en ik weer iets spannends beleeft: We hebben paardgereden! Gisteren hebben we alvast kaartjes gekocht en vandaag was het zover, we gingen paardrijden! Mijn Paard heette Smokey en hij was heel lief en lui.... Hij stopte de hele tijd om gras te eten en je moest hem constant aansporen. Verder was hij heel lief en zacht, in tegenstelling tot Papa´s paard! Papa´s paard (we zijn de naam vergeten :$) vond het erg leuk om andere paarden te bijten :D Mama en Arnoud gingen niet mee, ze durften niet  (eigenlijk durfte Mama niet en vond Arnoud het zielig om haar alleen te laten) S'middags maakten we -alweer- een wandeling. De Reisgids had gezegd dat het een geasfalteerd pad was dat vlak ging. NIET DUS. We hadden onze slippers aan en moesten op een steentjes pad steil omhoog! Maar mooi dat het was....

S'avonds hebben we ons voor de zoveelste keer verbaast over het feit dat er geen leuke dorpjes of restaurantjes hier zijn.. Dus werd het een Subway achtige tent met zelfbediening. Het eten? Dat was meer eten omdat je toch moet eten..

Veel liefs,

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAnouk uit AAAAAAAAAAAAAAAAmerikAAAAAAAAAAAA

PS. Frans, Gefeliciteerd!

1. Saskia:
    Hoi familie,
    Wat jammer dat jij niet op Nico's paard zat Anouk! Ik hoop wel dat Amarens en Arnoud foto's gemaakt hebben want dat lijkt mij een gaaf gezicht: vader en dochter te paard!
    Volgens mij is het maar goed dat je dit blog bijhoudt want jullie maken zoveel mee. Straks als je het terug leest zul je vast al weer dingen vergeten zijn.
    Geniet ze, liefs sas (+mannen)
    PS Dat je een goede journaliste bent weten we al sinds we ooit de krant hebben gelezen die je jaren terug geschreven hebt met je vriendin! Het wordt nu nogmaals bevestigd door alle leuke verhalen, top!
    PS 2 Ook liefs natuurlijk voor de andere wereldreizigers!
  2. Opa en 0ma:
    Lieve Anouk,
    Het verbaasd me niets dat mamma niet durfde paardrijden. Er is een foto,waar mamma op een paard zit,tijdens onze vakantie in Denemarken en haar angstige gezicht spreekt boekdelen. Hij staat bij ons op de plank boven de kinderboekjes.
    Zou Arnoud het niet leuk vinden om ook eens een kleinigheidje te schrijven? Dat zouden we wel heel erg leuk vinden.
    Verder veel liefs voor jullie allen. Opa en oma.
  3. Opa en 0ma:
    17 augustus 2011
    P.S. Mamma was toen 10 jaar.
    Maar leuk dat pappa en jij wel paard hebben gereden,hoewel slow motion wat jou betreft.
  4. Opa en 0ma:
    17 augustus 2011
    P.S. Mamma was toen 10 jaar.
    Maar leuk dat pappa en jij wel paard hebben gereden, hoewel slow motion wat jou betreft.
  5. Jeroen de Lange:
    Lieve Anouk,

Leuk verhaal! Het is weer genieten van jullie avonturen!
    Maar....kun je tegen opa zeggen dat 'het verbaasd me' bij schrijvers zoals jij de nekharen doen rijzen? Of was het een poëtische vrijheid die wij nog moeten leren? Laten we het een 'lapsus linguae' noemen en dan komt alles weer goed.
    Haha, dat gebeurt niet vaak bij opa (stam+t!), dat moeten we er wel weer bij zeggen/ schrijven!

@Opa (én oma) & Amarens: Wat dacht je dat Palomino-paard bij de C&A die vroeger op de hoek Middenweg/Kamerlingh Onneslaan stond? Check voor nostalgie: http://tinyurl.com/3jhmuek
  6. Anouk:
    18 augustus 2011
    :$ ja srry klein computertje
  7. Opa en 0ma:
    Lieve Anouk,
    Kun je misschien sorry tegen Jeroen zeggen. Opa treft geen enkele blaam. Het was nota bene de onderwijzeres die die kapitale fout maakte. Ik schaam me diep.Geen excuus voor. Misschien in alle nederigheid dat ik al zolang uit het onderwijs ben.? Maar dat slaat nergens op want al is er soms veel in spelling veranderd : stam+t staat nog steeds als een huis. Ook de regel dat verleden tijd en volooid deelwoorden soms met "d"en soms met "t"geschreven worden. Wie de schoen past trekke hem aan.
    Dag, liefs Opa oma
  8. Jeroen de Lange:
    18 augustus 2011
    Hé Lapsus, kun je tegen die Jeroen zeggen dat je na "paard" niet "die" moet gebruiken, maar "dat"! #opalleslakkenzoutgraag

AinA: Misschien vanavond bij jullie op het menu?

En we zijn natuurlijk razend benieuwd met welk transportmiddel jullie je vandaag verplaatsen: We hebben vlieguig, auto, helicopter, boot, paard en slippers gehad......mmm...fiets?