Vrienden&Brice

Lieve (ex)vakantiegangers,

Gisteren hebben Arnoudius en ik vrienden gemaakt: Luca en Sophie. Een jongen van 9 en een meisje van 11. Papa en Mama hebben nog tot laat zitten kletsen met hun ouders en wij, de kinderen, hebben op de kamer een feestje gebouwd. Was heel gezellig!

Vandaag zijn we naar Brice Canyon gereden, een uurtje of 3, en net hebben we een wandeling van ± 4 km gemaakt. Dat was heel zwaar (berg op berg af) maar het was ZO mooi.... Je ging dwars door de Canyon dus kon je het supergoed zien.

Kort blogje maar veel meegemaakt...

Veel Liefs,

Een bezwete Anouk

PS. We kijken uit naar jullie reactie´s!

1. sophie van der pijll:
    Hoi!
    Ik vond het ook heel gezellig.
    Ik heb een vraagje kunnen jullie morgen(16 augustus) bij ins in het hotel komen zwemmmen jullie ouders moeten natuurlijk ook mee dan wordt het weer gezellig.
    Als het kan laat het dan even weten.
    Je kan naar mijn vader bellen jullie hebben naar tuurlijk ons nummer.
    Maar als jullie er zijn kunnen jullie natuurlijk ook bellen dan komen wij ook.
    O sorry nog een dingetje vergeten als jullie kunnen(hoeft niet hoor maar is natuurlijk wel gezelllig) dan ongeveer om 4 uur.

Dat was het weer xx sophie en de rest.

p.s Hele leuke site. Ik hoop wat je er mee beroemd mee wordt in de journalistiek.
  2. Liesgielen:
    16 augustus 2011
    Ik ga maar weer eens wat srchijven Lieve Anouk heel leuk dat Nico belde .Hoe warm is het bij jullie hier is het prachtig weer.Veel zon en weinig regen Leuk dat vriendje en vriendinnetje .liefs Oma Gielen
  3. Jet:
    Hè anouk
    Jouw tip over die Starbucks was echt heel lekker.
    Xxx jet
  4. Opa en 0ma:
    ïeve bezwete Anouk,
    Niet zo hard lopen! Wat leuk dat jullie Sophie en Luca hebben ontmoet en natuurlijk hun ouders. Dan heb je natuurlijk veel te kletsen. Waarover? Misschien wel over Amsterdam. Ik heb daar een gedichtje over. Dat heb ik voorgedragen toen Oma en ik in Israel waren. Het luidt als volgt:
    "Wie in Asterdam steeds dacht: Jerusalem, Jerusalem!
    en naar Jerusalem getogen kwam
    Die dacht met mijmerende stem:
    Oh, Amsterdam, oh Amsterdam"
    Je bent nu ongeveer halverwege je reis naar California (Jerusalem).
    Wat een prachtige reis en wat beleven jullie allemaal.Fijn dat je er zo goed verslag van doet. Sophie heeft gelijk: de bent een goede journaliste!
    Oop