MacStore&Walvissen

2 augustus 2011 - Monterey, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

ik schrijf dit bericht vanuit de Macstore in de ShoppingMall van Monterey! Papa is nu bezig een Ipad2 te kopen en hij heeft de deal bijna rond(blauw hoesje :P) Vandaag was een hele leuke dag, we hebben WALVISSEN gespot! Het was echt suuuuper mooi en je kon ze zien spuiten. DIE STAARTEN OML (nee dat is geen typfout, o my lord) de foto's komen nof zo gaan we even monterey in om te eten.

XOX

AAAnouk vanaf een personal training mac

Ps. Bericht van gisteren nog niet gezien? Kijk aan de zijkant bij Andere berichten!

1. Liesgielen:
    2 augustus 2011
    Hoi Anouk .is die iPad 2voor mij alvast hartelijk dank alles goed hier .Gr. oma
  2. Opa en 0ma:
    2 augustus 2011
    Lieve Anouk,
    Wat hebben jullie het fijn. Oma en ik zijn een beetje jaloers! Die frozen yogurt waar je gisteren over schreef zou ons ook wel smaken.
    We vinden het heel goed dat je zo veel vertelt over wat jullie doen en meemaken. Dat geeft ons het gevoel dat we over je schouder meekijken.
    Wij hebben hier een paar warme en zonnige dagen. Oma is gisteren met Nicole en Emma naar het strand geweest.
    De $ is iets gestegen ten opzichte van de €. Dan kun je één likje minder van die frozen yogurt nemen!
    Groeten van Oma en Opa