A&F,Starbucks en Strand

4 augustus 2011

Lieve Allemaal,

We zijn er: Santa Barbara! De reis was fantastisch, langs de grote oceaan, waar we ook nog langs een baai met zeeolifanten die beesten zijn groot, lomp en lelijk. Dus lijken ze op mama. (de woorden van papa :D)

Het is hier prachtig, het strand is aan de overkant. Laat ik daar maar mee beginnen, het strand. Vanmiddag zaten we daar dus en het is een soort baai met aan de overkant een inhamsel. Papa, Arnoud en ik zijn daar naartoe gelopen (30 min) en het was prachtig, we stonden op 3 meter afstand van de pelikanen! Vanochtend (ik gooi alles lekker door elkaar :D) liepen we naar het centrum (dat is 1 lange straat) en wat zagen we daar: Starbucks! Mmmm.... ik nam een frappucino mocca samen met mama. Daarna kwam er nog meer leuks: Er bleek een Abercrombie&Fitch te zijn!!! Dat is dus de meest hippe -en dure- winkel van het moment... Ik kocht er 2 t-shirts(WHAAA SUPER MEGA BLIJ) Toen liepen we over een spaanse markt (er is vandaag en morgen een soort spaans feest) alweer wat gekocht, een haarbloem.

Morgen rijden we naar LA( Santa Monica) Daar gaan we hoogstwaarschijnlijk ook nog heel veel shoppen.

Heel veel liefs,

Anouk en de rest van de chappies hier

PS. We love you all (A)

PPS. Nee oma, srry de Ipad2 is voor papa en ons

PPPS. Oma en opa, bedankt voor het mailtje

1. Opa en 0ma:
    4 augustus 2011
    Lieve Anouk en Arnoud,
    Net de foto's bekeken van jullie onderkomen inSheraton Delfina in Santa Monica. Weer zo'n fatastisch hotel. Maar wat zien jullie veel zeedieren. Nooit geweten dat die daar allemaal rondzwemmen. Geniet nog maar even van de oceaan. Want jullie gaan daarna oostwaarts,waar ongetwijfeld heel veel andere interessante dingen te zien zijn.
    Voor Arnoud zag ik in de krant de loting kwalificatie WK voetbal. Waarschijnlijk weet hij dat al,zoniet dan komt het nu: Nederland is ingedeeld in groep D samen met Turkije,Hongarije,Roemenië,Estland en Andorra. Geen idee of dat gunstig is.Veel liefs en tot schrijfs Opa,Oma.
  2. Nico:
    5 augustus 2011
    Ooh anouk, hoe durf je zoiets zou ik nooit over mama zeggen:-) van die zeeolifanten bedoel ik