PinkJeepTour

9 augustus 2011 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Lieve Allemaal en Robert ten Brink annex Jeroen,
Vandaag hebben we een jeeptoor door de redrocks gemaakt, het was in een woord prachtig!
Soms was het ook heel eng, je ging recht naar beneden.... De Jeep was dus Pink (roze) en het was heel grappig want ik en mama hadden een roze shirtje aangetrokken :D Zo duiken we het zwembad en stadje in, kort berichtje maar ja. Ik weet niet of we morgen internet hebben.  Dus tot dan zeg ik Tot ziens!
XOX
Jullie Reisleidster, Anouk

1. Amarens:
    10 augustus 2011
    Voor de quizmaster: de hoofdstad is Sacramento en de gouverneur is zijn carriere begonnen op muscle beach!
    Hoeveel $$$$$ heb ik gewonnen?
    Liefs voor iedereen die meeleest, leul die reacties!
  2. Anouk:
    10 augustus 2011
    Jeroen, waar zit jij eigenlijk?
  3. Opa en 0ma:
    10 augustus 2011
    Alle verslagen+reacties heb ik uitgeprint.Zo hebben jullie dankzij de moderne technieken een fantastisch reisverslag. Of hebben jullie dat zelf al gedaan. Gisteren hele dag in het AMC. Nefrologie :niets veranderd,dus pas weer terugkomen over 6 weken. Allebei opgelucht. Oogarts: heel kleine lekkage van de Macula. Eigenlijk injecties niet nodig. Maar omdat het gezichtsvermogen achteruitgegaan is (oorzaak:lichte staar :nog niet nodig daar wat aan te doen en een soort droesem:kan niets aan gedaan worden,oorzaak mogelijk roken) kunnen injecties waarschijnlijk enige verbetering brengen.Dus dat gaan we doen. Geen hele serie van 6,maar 2.. Wel een heel verhaal,maar ik weet dat jullie dat toch graag willen weten. Kwamen bij de oogarts ook nog Claudia tegen. Gaat nog steeds naar omstandigheden goed.
    Sas,we weten je e-mail adres niet voor de foto's.
    Voor jullie allemaal fijne reis verder en genieten,genieten. Een hele dikke knuffel voor Arnoud en Anouk.Liefs opa en oma.
  4. Jeroen de Lange:
    13 augustus 2011
    @Anouk: Ik zit ..... op een stoel!