Route66&Helikopters

11 augustus 2011 - Tusayan, Arizona, Verenigde Staten

Lieve Kaaskoppen,

We hebben de afgelopen 2 dagen weer heel wat beleefd, ik begin bij het begin: Route 66, voor d e m e n s e n  d i e  n i e t  w e t e n  w a t Route 66 i s, ik ga het even uitleggen! Route 66 is een weg die (vroeger) van oost nr west Amerika liep. Veel Hippie´s hebben hem ook gereden. Nu is er nog een klein stukje over en dat is natuurlijk ubertoeristisch! We kwamen daar dus langs en hebben er gelunchd, dat was heel gezellig. Toen we aankwamen bij de Grand Canyon zijn we er even gaan kijken, PRACHTIG!!!!

Vandaag begonnen we met een helikoptervlucht! Dat was echt supermegavetcoolhipgaafstoer! En ZO mooi, je zag alles super goed en je vloog echt in de canyon. wat ook heel grappig was, was dat ze een mislukte nederlandse stem afspeelden! Waardoor Arnoudman het ook kon verstaan. Haha... We hebben vandaag een mooie wandeling gemaakt die echt steil naar beneden ging, we zaten ook nog naast een eekhoorn! Je kon ze aaien, zo dichtbij. (dat deden we niet want als je dat probeerde, dan renden ze heel snel weg...

Vanavond gaan we eten met Jet, mijn vriendin die naast ons zat in het vliegtuig!

See you,
Jullie hamburgertje

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Liesgielen:
    12 augustus 2011
    LieveAnouk wat hebben jullie weer veel beleefd geweldig,, hier is het bijna elke dag regen Groetjes voor allemaal .Oma Gielen
  2. Opa en 0ma:
    12 augustus 2011
    Lieve Anouk,
    Wat heb je het weer goed verteld! Van de route66 wist ik wel, maar ik wist niet dat die helemaal naar Arizona/California doorliep. Ik dacht van NY naar Ohio, Tennessee of zo, maar verder niet. Alweer wat geleerd! Die helicoptervlucht in de canyon lijkt ons geweldig, oma helemaal, maar die is nu eenmaal een waaghals. Ik heb ook eens met een heli gevlogen. Dat ging vanaf Haarlem via Hoofddorp, Aalsmeer Muiden, Zaandam en weer terug naar Haarlem. Allemaal zo plat als een dubbeltje. Bepaald geen canyon dus. Hebben mama en papa al bedacht wat ze mooier vinden: met een helicopter vliegen tussen de hoge wolkenkrabbers van NY of tussen de diepe kloven van de Canyon?
    Wees bescheiden met wat je over je lieve broer Arnoud zegt. Over twee jaar is hij waarschijnlijk een hoofd groter dan jij en spreekt hij misschien wel vloeiend Engels en Spaans. Hahaha.
    Oop