VeniceBeach, Disneyland&Hoogtevrees

9 augustus 2011 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Lieve MedeReizigers(in gedachten),

Ik begin waar ik ben opgehouden, Venice Beach!
We liepen op het pad naast het strand, best wel lang lopen ongeveer 3 km, maar saai was het niet! Onderweg was er een lange markt met kraampjes, het was heel grappig want we kwamen allemaal grappige figuren tegen! Bij de aardigste man van de vakantie kocht ik een geweldig BobMarley jurkje... (Bob Marley leeft in California!) Hee de computer springt op schuin en neemt alle tekst mee :?!  En we kregen een fikse korting en een schattig armbandje (die ik dus nooit meer af doe, of zo als papa zegt: De California Flow zit er in... PEACE MAN) Muscle Beach (op Venice Beach) is AMAZING... Je ziet overal bodybuilders (ook vrouwelijke) en het leukste is dat wij kijkend naar die chappies een hotdog zaten te eten(die krijg je niet nee he)  Toen kwamen we een halfpipe met veel skaters tegen. Er was een jongetje van een jaar of 10 die het beter kon dan de mensen van 18 a 19! Het was ook heel eng om naar te kijken, op een gegeven moment viel er iemand, dat gebeurde wel vaker, maar nu kwam er bloed uit zijn hoofd... 5 minuten later skate hij weer...
De volgende dag gingen we naar Disneyland! Dat was echt geweldig!!! (voor Arnoud en mij dan, papa en mama vonden het minder) Het was super druk, de parade was geweldig en we zijn op de foto geweest met mickey mouse (15  min wachten) ik ben ook nog op de foto geweest met Belle (45 min wachten, maar dat was mijn droom als 5 jarig meisje)
De dag daarna gingen we naar Palm Springs, met een kabelbaan in 15 min naar 2800 meter hoogte! Arnoud vond dat niet zo leuk want hij heeft hoogtevrees en in die kabelbaan zaten overal ramen...
Vanuit dat punt hebben we een wandeling gemaakt van 1,5 mijl. (1 mijl is 1,6 km) Daarna gingen we naar het hotel, cocktails en cola drinken bij het mooiste zwembad ever... Het blijft hier in de binnenlanden tot heel laat warm (eigenlijk 24/7) en maakten we om 10 uur s'avonds nog even een plonsje.
Vandaag hebben we de hele dag gereden, wat een uitzicht! We komen in de buurt van de Grand Canyon. Nu zitten we in Sedona, hier blijven we 2 nachten, daarna gaan we dus naar Grand Canyon.
Veel liefs van de wereldreizigers ( met dank aan Saskia, volgens mijn moeder Sas),
Anouk
PS. Wat leuk een discussie
PPS. Sorry maar we hadden 3 dagen geen internet, daardoor duurde het zolang.
PPPS. Bij oudere berichten staat ons schema ook nog, zonder site's dat wel. Maar als je de naam van het hotel even googelt vind je het ook wel.
PPPPS. We hebben California verlaten, zitten nu in Arizona!
PPPPPS. Zo nu ben ik uit ge ps't

1. Amarens:
    9 augustus 2011
    Nou dat heb je weer perfect verwoord Noukie! Benieuwd wat we morgen gaan beleven, er staat alweer iets leuks gepland!
  2. Frans Gielen:
    9 augustus 2011
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    Als ik het zo lees genieten jullie met volle teugen.
    Straks bevalt het zo goed dat jullie gaan emigreren.
    Nog veel plezier en ik volg jullie.
    Groeten Frans.
  3. Liesgielen:
    9 augustus 2011
    Hoi Anouk wat ben ik blij om weer iets van jullie te lezen. Ik was al bang dat jullie verdwaald waren .ik kan het mij goed voorstellen van Arnoud wat zou ik bang zijn maar het zal wel prachtig zijn Volgende keer zij Lisa hoeven wij niet meer mee naar deEfteling? Heel veel liefs Oma Gielen
  4. Opa en 0ma:
    9 augustus 2011
    Wat kun je geweldig schrijven over je belevenissen Anouk. Het lijkt net of we zelf op reis zijn,zo kunnen we door jou beschrijving inleven in wat jullie doen.We merken dat je heel wat koopt. Kun je dat allemaal wel mee terug nemen of gooi je je oude spullen weg,zodat je als een echt amerikaans meisje terugkomt.We zien dat jullie alleen maar in superhotels verblijven.Leuk om jullie reis op de kaart te kunnen volgen. Tot mail's Liefs opa en oma.
  5. Jeroen de Lange:
    9 augustus 2011
    Anouk: Dat wordt straks chillen in je BM-outfit!
    Arnoud: Lijkt mij ook niks hoor, om vanuit een kabelbaan naar beneden te moeten kijken.

Arizona... Grand Canyon... tijd voor een liedje!

'Ben benieuwd wat het volgende avontuur is.
    Have fun, Jeroen
  6. Jeroen de Lange:
    9 augustus 2011
    Hé, er is nog geen antwoord binnen gekomen op de quiz-vraag van de tweede ronde!

Wie is het?

Gr. Robert