Somore&Herten

13 augustus 2011 - Tuba City, Arizona, Verenigde Staten

Lieve mensen in de regen :P,

Gisteren hebben wij dus met Jet gegeten, maar daar gaat nog een heel verhaal aan vooraf; Lysbet (de ene moeder van Jet) had geen bereik met haar mobiel... En van Annemiek (de andere moeder van Jet) hadden we het nummer niet. Dus konden we elkaar niet bereiken! Wij dachten (ja dat kunnen we, denken) we lopen even over de camping om te kijken of ze daar zijn: En wie komen we tegen? Juist! Annemiek, Lysbet en Jet :D. We hebben heel gezellig bij hun camper Pizza gegeten. Daarna gingen we Somore´s maken... HEERLIJK EN GODDELIJK EN HEILIG EN NOG MEER HEERLIJK!!! Een Somore is een biscuitje met zacht geworden chocolade en een geroosterde marsmhallow en daarop weer een biscuitje... HALLELUJAH HALLELUJAH HALLELUJAH En daarna hebben we nog gevolleybald in het donker... Melig:D Toen we terug liepen zagen we naast het Texaco Tankstation 4 mannetjes herten met enorme geweien grazen! ("Kijk Mam, standbeelden van herten" NEE ZE BEWEGEN ZE ZIJN ECHT)

Veel Liefs,

Een Zonnestraal en Anouk

1. Jeroen de Lange:
    Joehoe!
    Ik denk dat de rechter bladzijde van het fotoboek straks met Anoukiaanse tekst gevuld is en de linkerbladzijde met spektaculaire foto's!

Bijna ingepakt, we 're going where the weather suits my clothes!
    Tsja, geen helicopters.... wel de 'sentiero degli olivio'. Daarna waarschijnlijk naar de kust (Fano), een stukje de Via Flaminia (oude route naar noord-italië) af.

Veel plezier nog!
    Jeroen
  2. Opa en 0ma:
    13 augustus 2011
    Dat is weer eens wat anders dan de herten die ik vanochtend zag.Dat waren er dertien met een paar hele kleintjes,iets groter dan een konijntje. Ik schrok me dood toen ze vlak achter me langs scheerden. Maar die van jullie waren met heel grote geweien en volkomen onverwacht.Dat is natuurlijk heel apart. Wat een spectaculaire tocht door de Grand Canyon. Ik zag er foto's van,maar de werkelijkheid is natuurlijk niet te evenaren.
    Even iets voor de andere oma: Geweldig,he Lies om zo met onze kleinkinderen te communiceren. Dat hadden wij vroeger niet als we op vakantie waren.Je was al blij als je na......tig dagen hoorde dat alles oké was. Nu volgen we ze op de voet van dag tot dag. Geweldig.
    Tot schrijfs lieverdjes. Kus opa oma
  3. Noortje:
    13 augustus 2011
    haha leuk noukk hoe is t daar verderr?
    x
  4. Jet:
    Hè noukie
    Het was leuk eergisteren.
    Veel plezier veder in de VS!!!!
    Ik heb nog maar een week ): .
    Xxx Jet( l )
  5. Opa en 0ma:
    Lieve Anouk,
    Nog even over die Grand Canyon en een helicoptervlucht daar. Ik wil iets kwijt over mijn philosophie (ja, zo schrijf ik dat; je zegt toch ook niet Pilips en je schrijft niet Filips als je naar je televisietoestel kijkt!) over natuurbeleving. Als je nu aan de rand van die canyon staat denk je: oh, wat indrukwekkend; daar gaan we straks overheen vliegen.
    Maar mensen 50 of hooguit 100 jaar geleden en alle eeuwen daarvóór dachten alleen maar: hoe komen we hier overheen, eerst naar beneden en later weer naar boven. En dat alles met vrouwen en kinderen, wagens en paarden. Kortom, die vonden het helemaal niet mooi, maar verschrikkelijk lastig! Ze namen dan ongetwijfeld een lange omweg. Em jullie maken een helicoptervlucht. Graag gegund, maar wat zijn we bevoorrecht.
    Groeten,
    Ouwe zeur van een opa
  6. Anouk:
    Haha,
    nee opa ik vind jou geen ouwe zeur hoor!