Tijdsverschil&Bar

14 augustus 2011 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Lieve Allemaal,

Zal niet een erg lange blog worden, maar ik typ toch even wat.

Toen we aankwamen in Tuba City, een paar huizen, een hotel en een paar fastfoodrestaurants, Waren we even verward. Indianen doen niet aan zomertijd dus het is daar een uur later! In het hotel gold die regel niet dus daar was het weer gewoon normale tijd.... Heel verwarrend allemaal.

De volgende dag gingen we naar Page (dat is dus Tuba City maar dan iets groter, waardoor er ook een Steakhouse zit :P) Maar eerst reden we nog even langs Het Nationaal NavajoIndianen Monument. Daar kon je huisjes zien (in de Bergholte´s) waar vroeger indianen leeften.

Aangekomen in Page doken we het zwembad in en rond een uur of 8 zijn we gaan eten in het hotel. Wat bleek nou, we hadden moeten reserveren. Maar niemand had ons dat verteld! Papa was dus helemaal niet blij. We konden nog wel bij het cafe ernaast terecht. Het was daar ook best wel druk dus gingen we aan de bar zitten. Wat blijkt nou: Mensen onder de 21 mogen in Amerika niet eens aan de bar zitten! Dus Arnoud en ik gingen aan een tafeltje zitten, dat mag wel. Na een paar minuten -laten we zeggen 3- kwam er een tafel voor 4 vrij, daar hebben we heerlijk gegeten! (Salade&Pizza) Terug gekomen in het hotel zijn we gelijk gaan slapen, want we waren supermoe!

Vandaag gaan Mama en ik een boottocht van 1,5 uur maken, maar nu ga ik eerst even zwemmen...

Heel erg veel liefs en kusjes,

Anouk

PS. Mis jullie

PPS. Noortje, hier alles goed. Als je zin/tijd hebt kijk ff bij oudere berichten!