LA: WalkofFame&BeverlyHills

5 augustus 2011 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

We zijn er: LA, oftewel Los Angeles! Het hotel is heel grappig en groot.

Gisteren waren we in Hollywood bij the walk of fame, leuke foto's van de tegels van Marilyn Monroe en Walt Disney. Daarna gelunchd bij de mcdonalds (simpele hamburger) en doorgereden naar Beverly Hills, daar wonen alle sterren :D. Niemand gezien, maar wat een prachtig uitzicht over de stad. Morgen gaan we eindelijk naar DISNEYWORLD. Het begint al op te schieten. Gisteravond zijn we nog even gaan shoppen (alle winkels zijn hier tot 10 uur open) en heeft arnoud een shirt en broek gekocht. Het eten was gisteren geweldig! We aten bij de Italiaan en het was superlekker echt italiaans! Straks gaan we naar Venice Beach en nog meer shoppen :D:D:D.

Tot schrijfs!,

Anouk

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa en 0ma:
    5 augustus 2011
    Anouk,
    Jullie hebben nu al een hele reis gemaakt. Je bent in San Francisco en in Los Angeles geweest (of daar ben je nog). Maar nu heb ik een vraag aan Arnoud, want die weet altijd alles over vlaggen en hoofdsteden. Welke stad is de hoofdstad van Californië? SF is het niet en LA ook niet. Maar wat dan wel? En welk dier staat in het wapen van Californië? Ga maar even kijken bij de vuilnisbak achter je hotel, dan zie dat dier misschien Grrrr.
    Oop
  2. Saskia:
    6 augustus 2011
    Hoi Anouk en familie!
    Cool om mee te lezen hoor.
    Vraagje, oma heeft het over foto's in haar reactie op je vorige bericht.
    Ben ik nou zo dom (ja, ik weet het) waar kan ik die dan vinden?
    Geniet ze, liefs van ons 3tjes
  3. Liesgielen:
    6 augustus 2011
    Hoi allemaal. Wat een mooie reis .hier alles goed Gr Oma
  4. Jeroen de Lange:
    7 augustus 2011
    Hé opa, de antwoorden staan meteen bij het bovenste linkje aan de rechterzijde van deze pagina. Da's te makkelijk.
    Kun je wat moeilijkere vragen bedenken voor ronde 2?

Game on!

Jeroen
  5. Jeroen de Lange:
    Eentje voor opa dan:
    "Welke gouverneur van CA is door een "recall" aan de macht gekomen?
    Ter info: Een recall is een herstemming van een gekozen functionaris op initiatief van het electoraat, wetje uit 1911 (kan ook 1912 zijn). Wel zo democratisch om nog ergens op terug te kunnen komen, zeg maar. In dit geval is er wel een grappig verband met de betreffende person (I'll be back, baby).

Wie het weet mag op de knop drukken!

Jeroen
  6. Opa en 0ma:
    Voor Saskia:
    De foto's waar ik het over heb,zijn foto's van de hotels waar ze tijdens hun rondreis verblijven.Die staan in het reisschema dat Amarens ons van te voren heeft gemaild. Als je er belangstelling voor hebt kunnen wij dat doormailen aan jou. Het zijn geen foto's van hun reis. Liefs, Ada.
  7. Saskia:
    8 augustus 2011
    Voor Ada:
    Zou ik leuk vinden! Gaaf hè om zo mee te genieten, liefs van ons
    PS Natuurlijk ook voor de wereldreizigers!